Skumt

Ska snart iväg och köpa julklappar med farmor, men, det var inte det som var grejen.
Utan grejen var att jag tog på mig ett par byxor som jag köpte för högst två månade sedan, och då satt dom perfekt ! Men nu är dom typ förstora ! Dom sitte pösigt lite här och där ! Asstörande !
Har jag gått ner i vikt eller vad ? Jag har liksom ätit mer än vanligt det senaste och ändå ! Näe...











jag har ett minne än
det var för länge sen
då döden inte sprang så fort som du
Vänner var vi då
men som bröder likt som få
du sa att vi var vi det är nog så

Vintern var vår tid
den skänkte oss vår frid
då tystnaden sa mer än våra ord
snön den föll då ner
men du ser den aldrig mer
det är minnen som jag ännu ser

Orden har du fått men sorgen den är min
Vi alla kommer somna in
jag får stanna kvar och förlora det jag har
men saknaden är min den dag du far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0