Fredag

Nu har jag varit uppe sedan strax över sju, jag har burit upp disk och upptäckt att diskamsinen inte hade diskat rent det jag försökte diska igår, så jag startade den igen, och det blev inte rent då heller, så jag ringde Jeanette och hon kom på varför det inte blivt rent, det var en skål som hängde ner så att vattnet inte blev runtsprutat.. Typ bra, så nu har jag startat den för tredje gången. Jag har varit ute med hunden och gått i typ tjugo minuter med, inte så långt, men i det här vädret vill man inte gå längre, sedan fick han frukost, och jag åt upp ett paket skinka, det var helt okej. Och så har jag dammsugit, båda mina rum och mattan i hallen. Jag dammsög hela spisen och diskbänken med, för jag orkade inte torka av där. Jag är klar med all typ en halvtimme tidigare än jag hade räknat med, duschat har jag med gjort för det orkade jag inte göra igår. Nu ska jag strax klä på mig och sminka mig, jag känner mig så ordentlig idag, typ vad hände ? Jaja, vid halv ett kommer Jeanette hem och vid ett hade jag tänkt åka, först ska jag till torp och köpa ny foundation för den jag köpte i söndags var för mörk så om man inte är jätte nogrann så får man mörka fläckar i ansiktet, inte så kul, men den blir nog lagom till sommarn så helt bortkastade pengar var det ju ändå inte.  Sedan ska jag i alla fall åka vidare mot stan och hälsa på Skal en sväng och se vad vi kan få för oss att hitta på, det kan bli spännande, eller så kommer vi sitta i hennes soffa och bara göra typ ingenting, men det är helt okej, för man är i alla fall inte själv och Skal är trevlig att vara med, jag gillar Skal.
Jaja, nu är jag jättekissenödig !!

Kommentarer
Postat av: M:ET

Jag tyx om dig med<3

Känns inte som du kommer digga att vara här sen när bebis kommit, då blir de ju att vi é 3 helatiden, men du kanske vänjer dig, de får iallafall jag och bebis göra!!!!=P

2010-02-27 @ 10:03:39
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/
Postat av: Båniii

Haha, det beror väl på om filuren hade tänkt vara läskig eller inte :P

2010-03-07 @ 12:41:24
URL: http://dainbramaged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0