-

Har ju blivit klar med Steve nu, så han fick köra på långtur ända till torp igår !
Duktiga, duktiga Steve !
Fast han låter lite krasslig, men vad kan man förvänta sig av gamla farbrorn ? Han förstår sig inte på uppförsbakar, dom tycker han är jobbiga, men nedförsbakar är han bäst på ! Önskar bara att tankmätarn hade funkat med ! Men der löser sig !

Imorgon ska jag till fiskgubben och göra inget vettigt, igen... Varför måste jag till honom för ? Finns massa andra vettiga saker att göra, han är liksom bara bra när man behöver honom, men inte annars...

Hmm, annars är mitt liv som vanligt, tänker lite väl mycket ibland och jag sysselsätter mig ganska mycket, men det är så det ska vara.
Längtar till slutet av maj, så ska det ändras om med en hel del känns det som... Men det är då, nu är nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0