You know, the only thing that kills the demon... is love.

Har gjort så jävla många fel i mitt liv bara för att känna mig trygg, det är ett rent helvete när man inser hur det egentligen ligger till och att man satt sig själv där man hamnat. Jag tänker inte ljuga, jag saknar saker som varit, men jag skulle inte för något i världen vilja gå tillbaka.
Jag vet själv hur jävla dåligt jag mådde och fortfarande mår ibland.
Jag har uppnått det största målet jag någonsin satt upp för mig själv. Jag skär mig inte längre, de ärr jag har påminner mig vernda jävla dag om vilken idiot jag var som inte tog tag i problemen utan bara flydde, dom får mig att kämpa varenda jävla dag för att inte hamna där jag var, för det är bara så lätt att falla tillbaka, en så liten grej som skulle kunna få mig att bara falla så jävla djupt ner och jag vet inte om jag orkar ta mig upp en gång till, jag har inte samma stöd som förra gången och det tar så hårt på en att kämpa med något dygnet runt. Jag sysselsätter mig till 200% för att inte ens få för mig att tänka för mycket på allt det dåliga som fortfarande finns i mitt liv, jag tar tag i problemen ett och ett och det får ta sin tid.
Att läka sin egen insida och hantera sig själv är bland det svåraste som finns och jag kommer få kämpa varje dag i resten av mitt liv. Men det är det värt, för min egen skull. Jag förtjänar bättre.
Jag ska stå för att jag är jag från och med nu och jag tänker inte lyssna på den skit folk slänger på mig om mina ärr eller hur jag ser ut. En Bonnie är en Bonnie och kommer alltid att vara, oavsett hur mycket ni inte gillar det.












Once upon a time, a woman was picking up firewood. She came upon a poisonous snake frozen in the snow. She took the snake home and nursed it back to health. One day the snake bit her on the cheek. As she lay dying, she asked the snake, "Why have you done this to me?" And the snake answered, "Look, bitch, you knew I was a snake."


Kommentarer
Postat av: Julia

jag finns för dig min fina vän! <3

2011-04-03 @ 16:25:21
URL: http://mylittlegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0