Tråkigt

Allting är så tråkigt, tillochmed vädret är tråkigt.
Igår var allt galet, men det kan ju inte alltid vara kul och galet...
Idag har jag väl mest mått dåligt, vaknade halv två och kände att livet var meningslöst, att jag var bakis och att jag egentligen inte ville gå ur sängen... Jag har knappt gått ur sängen heller så...
Och nu är jag arg, jag hatar verkligen när saker inte kan skötas snyggt och smart när det tar tid och pengar från folk.
Och sedan ringa och försöka diskutera med mig när jag klagar, kanske borde gå en argumentationskurs innan ni försöker argumentera med mig nästa gång ? Eftersom att upprepningar är det största felet man kan göra i en diskussion, det visar bara att man inte har fler argument.

NÄE, jag är helt enkelt bättre än alla andra, ja !! HURRA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0